#Campagnes

a.s.r. motiveert mij!

Michael van der Wal op 5 maart 2020

2 minuut leestijd

Direct na de launch van a.s.r. Vitality, het nieuwste product van a.s.r., startte in november de gelijknamige campagne. a.s.r. Vitality geeft je de redenen om sporten of bewegen wel vol te houden. Er zijn altijd wel “smoesjes” om af te haken, maar a.s.r. Vitality helpt je door het behalen van week-, maand- en jaardoelen te belonen het dit keer wel vol te houden.

Explainer video a.s.r. Vitality

Zowel vanuit de merk- als vanuit de salestak is de campagne breed ingestoken om jong en oud in beweging te krijgen met behulp van a.s.r. Vitality. Hiervoor hebben we eind vorig jaar en begin dit jaar een brede mix aan massamedia ingezet met TV, Radio en Out of Home. Ook online is a.s.r. goed vertegenwoordigd via video, display en op social.

Radiospot a.s.r. Vitality

 

Je kunt de afgelopen periode dus haast niet aan Vincent en het a.s.r. Vitality team ontkomen zijn! Met de verschillende mediumtypes richtten we ons op het behalen van zowel merk- als salesdoelstellingen. Per doelstelling zijn er duidelijke keuzes gemaakt over wat we inzetten en waarop we optimaliseren. Hoewel verschillende belangen en doelstellingen soms best lastig kunnen zijn, maken we gezamenlijk de juiste keuzes die zorgen voor een optimaal resultaat.

Afgelopen januari richtte de vervolgcampagne zich op goede voornemens. Het campagnedoel was mensen met goede voornemens extra motivatie geven om het wel vol te houden. Hiervoor hebben we dezelfde mediumtypes ingezet als bij de launch campagne. Daarnaast richtten we ons in deze campagne op de werkgevers, die a.s.r. Vitality ook voor hun werknemers kunnen afsluiten. Werknemers die lekkerder in hun vel zitten, werken tenslotte effectiever en efficiënter. Ook voor werkgevers dus alle reden om Vitality af te sluiten!

Door zelf constant bezig te zijn geweest met de nieuwe propositie van a.s.r., ben ik overstag gegaan. Vanuit eigen ervaring kan ik zeggen: het werkt echt! In plaats van even chillen op de bank, ga ik in de avond regelmatig nog een rondje lopen om mijn stappendoel te behalen. Daarnaast ga ik ook vaker toch een rondje wielrennen om mijn weekdoelen te halen, ondanks het slechte weer. Door mijn weekdoelen te halen, gaat ook mijn weekdoel regelmatig omhoog. Dus ook hierin blijft a.s.r. Vitality mij uitdagen. Resultaat: ik heb tot nu toe al mijn weekdoelen behaald!

 

Door Birgit ten Hove

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik op akkoord of klik hier voor meer informatie.

Akkoord