#Algemeen

Waarom jij een mediamanager nodig hebt

Michael van der Wal op 19 februari 2021

2 minuut leestijd

We roepen het wel vaker: Media Reverse is meer een mediamanager dan een mediabureau op afstand. Maar wat betekent dat nou echt? Wat is de toegevoegde waarde van een mediamanager voor jouw organisatie?

Verlengstuk van de organisatie
Eerder schreven we deze blog over onze vijf pijlers, waarin beschreven wordt waar wij voor staan. Wij voelen ons echt verantwoordelijk voor campagnes alsof we zelf werken bij onze klant. We zijn een verlengstuk van de organisatie, niet een bureau op afstand. Deze manier van werken geeft vertrouwen om tot de beste plannen te komen.

Zo bespreken we natuurlijk alle plannen en resultaten op bedrijfsniveau, denken we altijd met je mee en liggen we net zo wakker van jouw vraagstukken als jijzelf. Maar natuurlijk houden we ook van gezelligheid en nemen we onze klanten ook graag mee uit lunchen om zaken te bespreken (of nu lunchen niet gaat: buiten wandelen op afstand). Wij zijn betrokken bij jouw organisatie en door op deze manier samen te werken behalen we de juiste campagne-effecten. Wij hebben de expertise en data, maar dat combineren we graag met data en insights van binnenuit jouw organisatie.

Relatie met exploitanten
We voelen ons dus een verlengstuk van jouw organisatie, maar aan de andere kant houden we juist nauw contact met alle exploitanten. En jij kunt je voordeel doen met ons netwerk binnen de mediawereld. Wij hebben dagelijks contact met verschillende exploitanten, waarvan sommige relaties al jaren meegaan. Door de prettige en duurzame relaties die wij met media-exploitanten hebben, kunnen we uiteindelijk nog betere campagnes voor jou realiseren.

Wij van wc-eend, adviseren wc-eend
Een gedreven accountmanager, werkzaam bij een exploitant, kan menig marketeer ervan overtuigen dat zij hét beste portfolio aanbieden voor al hun marketinguitdagingen. Oftewel, het welbekende voorbeeld in de marketingwereld: ‘Wij van wc-eend, adviseren wc-eend’.

Met onze kennis van het gehele landschap, in zowel cijfers als mogelijkheden, zorgen wij ervoor dat we alle opties kunnen beoordelen. Misschien lijkt een regionale tv-zender ideaal voor jouw lokale campagne, maar kijkt jouw doelgroep ook naar deze zender? Wij hebben kennis, ervaring en kostbare tools in huis om dit op onafhankelijke wijze te beoordelen.

Onderhandelen en vergelijken
Budget dat gebruikt wordt voor marketing moet ook weer resultaat opleveren voor een organisatie. Het is onze passie om te strijden voor een goede deal voor onze klant. We kennen de voorwaarden waarop onderhandeld kan worden en weten wat een goede prijs is. Daarnaast kunnen we met onze tools de voorstellen, ontvangen van exploitanten, op een onafhankelijke manier met elkaar vergelijken. Als appels met appels. Zo zorgen we er samen voor dat al onze klanten het meest uit zijn besteedde marketingeuro krijgt. 

Samen staan we sterker
Kortom, zoek je een mediamanager die met je meedenkt alsof diegene onderdeel is van jouw marketingteam? Is er geen budget voor kostbare tools, tijd om een netwerk op te bouwen en te onderhouden binnen de mediawereld en wil je onafhankelijk advies? Media Reverse helpt je hier heel graag mee! #bettertogether

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik op akkoord of klik hier voor meer informatie.

Akkoord