Nieuws

Blijf op de hoogte van onze laatste blogs en nieuws berichten.

#Algemeen Screenforce Jaarrapport

Vorige week was het weer zover: het was tijd voor het Screenforce TV Jaarrapport. 2022 was wederom een bewogen tv-jaar en er speelt nog steeds een heleboel in de tv-advertentiebranche. Bij MOVE in Amsterdam werden we in rap tempo bijgepraat...

Lees meer
#Digital Social: de meest recente cijfers…

Ruim 14 miljoen Nederlanders gebruiken social media. Gemiddeld doet men dit 114 minuten per dag; bijna 2 uur! De gemiddelde Nederlander gebruikt ruim 4 sociale platfora, waarvan er ruim 2 dagelijks worden gebruikt. Dat zijn nog eens cijfers. Deze cijfers...

Lees meer
#Algemeen 2023 HERE WE COME!

Het einde van een jaar zet altijd aan tot reflectie én tot het maken van plannen om richting te geven aan de ambities van een volgend jaar. In ons geval kan ik terugkijkend naar 2022 niet anders dan vaststellen dat...

Lees meer
#Digital Adverteren via Connected TV

In Nederland is nog altijd de meest populair vorm van televisie kijken de lineaire televisie, vooral bij de oudere doelgroep. Daarnaast kijken steeds meer mensen videocontent on-demand via aanbieders als Netflix, HBO of Videoland. Naast deze twee vormen bestaat ook...

Lees meer
#Algemeen De toegevoegde waarde van online targeting

Tegenwoordig is het verzamelen en gebruiken van data een hot topic. In 2016 zijn er nieuwe regels vastgesteld voor de bescherming van persoonsgegevens en inmiddels kennen we allemaal de cookie consent meldingen bij het bezoeken van een website. Nou gaan er al...

Lees meer
#Algemeen Wil jij ook ‘iets’ met podcasts?

Ruim een jaar geleden schreven we al een blog over podcasts: een snelgroeiend en veelbelovend medium. Dat snelgroeiende klopt zeker, weten we een jaar later. Adverteerders hebben nog meer het gevoel ‘iets’ moet podcasts te moeten doen en nog steeds...

Lees meer
#Algemeen Even terug naar de basis

Inmiddels hebben we een behoorlijke reeks blogs geschreven met z’n allen. Verschillende mediatypen, actualiteiten, inzichten en onderzoeken zijn al aan bod geweest. Maar wat nog niet aan bod is geweest, is de basis van al onze mediaplannen. Los van dat...

Lees meer
#Digital Add spend in 2021 wederom flink gestegen

Het Digital Advertising Spend rapport van Deloitte en VIA over 2021 is in April uitgebracht. Hierin worden de trends en ontwikkelingen beschreven en geeft belangrijke inzichten om rekening mee te houden. Vorig jaar was namelijk wederom een jaar waar de...

Lees meer
#Algemeen Nederland kleurt voor het Rode Kruis

Afgelopen paasweekend was het zover. Onze klant het Rode Kruis zette de actie ‘Geef Kleur aan Noodhulp’ op om aandacht te vragen voor mensen wereldwijd die het slachtoffer zijn van gewapende conflicten en natuurgeweld. Samen bedachten we een mediastrategie en...

Lees meer
1 2 3 4

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik op akkoord of klik hier voor meer informatie.

Akkoord