Nieuws

Blijf op de hoogte van onze laatste blogs en nieuws berichten.

#Algemeen Even terug naar de basis

Inmiddels hebben we een behoorlijke reeks blogs geschreven met z’n allen. Verschillende mediatypen, actualiteiten, inzichten en onderzoeken zijn al aan bod geweest. Maar wat nog niet aan bod is geweest, is de basis van al onze mediaplannen. Los van dat...

Lees meer
#Digital Add spend in 2021 wederom flink gestegen

Het Digital Advertising Spend rapport van Deloitte en VIA over 2021 is in April uitgebracht. Hierin worden de trends en ontwikkelingen beschreven en geeft belangrijke inzichten om rekening mee te houden. Vorig jaar was namelijk wederom een jaar waar de...

Lees meer
#Algemeen Nederland kleurt voor het Rode Kruis

Afgelopen paasweekend was het zover. Onze klant het Rode Kruis zette de actie ‘Geef Kleur aan Noodhulp’ op om aandacht te vragen voor mensen wereldwijd die het slachtoffer zijn van gewapende conflicten en natuurgeweld. Samen bedachten we een mediastrategie en...

Lees meer
#Algemeen Een andere pet opzetten

In januari heb ik de overstap gemaakt van Platform161 naar Media Reverse, waar ik aan de slag ga als online campagnemanager. In mijn ogen een hele mooie stap om mezelf breder te ontwikkelen in het medialandschap én een stap dichterbij...

Lees meer
#Algemeen Wat een (media) jaar!

Hoewel we allemaal hadden gehoopt het nieuwe jaar te beginnen met meer vrijheid en volop plannen maken voor de toekomst, zitten we wederom vooral thuis. Tijd om dan toch nog een keer terug te kijken naar 2021, maar nu gericht...

Lees meer
#Algemeen 2021: wat een bijzonder (media)jaar!

Wat een ongelofelijke eindspurt hebben we er met elkaar opzitten in het laatste kwartaal van 2021! De mediamarkt herstelde zich wonderbaarlijk; de mediabestedingen lieten ondanks coronaperikelen een groei zien op totaalniveau. Sterker nog, het was vechten om je spotje uitgezonden...

Lees meer
#Algemeen Waarom adverteren op social media?

Gemiddeld gebruikt men in 2021 zo’n vier sociale netwerken. Daarvan worden twee van deze platforms dagelijks bezocht. Omdat het aantal social media gebruikers zo hoog ligt en er een gigantische berg data aan gekoppeld is, is het dus geen gek...

Lees meer
#Algemeen Goud!

De klant waarmee wij ooit zijn gestart is a.s.r., eigenlijk wel de basis waarop Media Reverse is gebouwd. Hoe mooi is dat we met nog steeds met hetzelfde team, hier en daar wat uitgebreid, aan de succesvolle campagnes werken. En...

Lees meer
#Algemeen Klaar voor 2022?

In de verte zien we de stoomboot al aankomen en Sky Radio is alweer bijna omgedoopt tot The Christmas Station. Dat betekent dat wij inmiddels ook graag aan de gang gaan met jullie jaarplannen. Maar waarom is zo’n jaarplan verstandig?...

Lees meer
#Algemeen Worklife is good after Corona!

Wat is het een genot om steeds normaler - en dus weer op kantoor - te kunnen werken. Gewoon als collega’s samen. Zonder dat je persé een afspraak met elkaar hebt om elkaar te spreken. Zonder een agenda, zonder een...

Lees meer
#Algemeen Wat als een merk stopt met adverteren?

Als mediabureau kunnen wij je natuurlijk heel goed het belang van adverteren uitleggen. We helpen je graag met het laten groeien van je merkbekendheid, sales en versterken van je imago. Het positieve effect van media-inzet is al vele malen bewezen...

Lees meer
#Algemeen Een diepe sprong in een warm bad

Een diepe sprong in een warm bad Inmiddels 7 weken geleden kwam ik voor het eerst ons kantoor in Hilversum binnen als de gloednieuwe mediaplanner van Media Reverse. Mensen zeggen wel eens: Het is in het leven hollen of stilstaan....

Lees meer
#Algemeen De toegevoegde waarde van branded content

Branded content bestaat al heel lang, maar lijkt de laatste tijd op steeds meer interesse te kunnen rekenen. De mogelijkheden breiden zich ook uit en daarnaast worden consumenten steeds kritischer. Branded content moet dan ook op de juiste manier ingezet...

Lees meer
#Algemeen TV Masters training voor TV Masters

In de afgelopen zeven weken heb ik de masterclass TV Masters van Screenforce gevolgd. In deze online masterclass werden alle aspecten van lineaire televisie en online video in zeven modules belicht. Dat betekende zeven weken lang elke week een voorbereidend...

Lees meer
#Algemeen Hectiek op de advertentie markt!

Waar vorig jaar rond deze tijd ongeveer alles stil lag, de kijkcijfers groeide, de advertentiemarkt onderuit ging en economen een crisis voorspelden. Gelukkig lijkt dit laatste nu heel erg mee te vallen.  We hebben er weer zin in, niet alleen...

Lees meer
1 2 3

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik op akkoord of klik hier voor meer informatie.

Akkoord