Nieuws

Blijf op de hoogte van onze laatste blogs en nieuws berichten.

#Algemeen Gen X tot Gen Z: hoe maak je indruk?

Even uitzoomen! In deze blog nemen we een kijkje in vier verschillende generaties: generatie X, de pragmatische generatie, generatie Y en generatie Z. Het is voor een sterke campagne belangrijk om niet alleen te weten hoe jouw doelgroep media consumeert,...

Lees meer
#Algemeen Wat is de beste mediakeuze?

Dat antwoord is niet in één blog te vatten. Gelukkig maar ook voor ons, anders hadden we als mediabureau geen bestaansrecht meer. Er spelen vele aspecten mee bij het bepalen van de beste mediastrategie en -keuze. Zo zijn doelstelling, doelgroep...

Lees meer
#Algemeen Waarom jij een mediamanager nodig hebt

We roepen het wel vaker: Media Reverse is meer een mediamanager dan een mediabureau op afstand. Maar wat betekent dat nou echt? Wat is de toegevoegde waarde van een mediamanager voor jouw organisatie? Verlengstuk van de organisatie Eerder schreven we...

Lees meer
#Algemeen UNHCR kiest voor Media Reverse

Na het uitschrijven van een tender heeft UNHCR (United Nations High Commissioner for Refugees) mediastrategie & inkoop onder gebracht bij Media Reverse uit Hilversum. Op 5 december start de samenwerking met de eerste landelijke radio campagne.   UNHCR biedt wereldwijd levensreddende hulp, bescherming...

Lees meer
#Algemeen De mogelijkheden met online video

Online besteden we elk jaar meer en meer tijd aan het bekijken van video. Naar verwachting zal dit in 2021 gemiddeld 100 minuten per dag zijn. Tijd waar adverteerders ook gebruik van kunnen maken door hier rondom te adverteren. Maar...

Lees meer
#Algemeen De kracht van radio

Toen er nog geen moderne media was en de meeste mensen zelfs nog analfabeet waren, waren er beroepsvertellers, die boodschappen van mond-tot-mond overbrachten. Vaak zongen ze ook een stuk, dat ligt lekkerder in het gehoor en zorgt ervoor dat informatie...

Lees meer
#Algemeen Millennials in het museum?!

In onze vorige blog heb je kunnen lezen dat Millennials door zowel de traditionele als nieuwe media worden bereikt. Deze keer gaan we in op de vrijetijdsbesteding van de Millennials. Ze zijn opgegroeid in het digitale tijdperk en een groot...

Lees meer
#Algemeen Zo bereik je Millennials!

Een Millennials is iemand die geboren is tussen1980 en 1996 en is nu rond de 24 en 40 jaar oud. Als pioniergeneratie van de nieuwe technologie gebruiken Millennials veel verschillende kanalen, dus kun je ze overal vinden. Maar met welk...

Lees meer
#Digital Online advertising: The sky it the limit

We kennen natuurlijk allemaal de IAB-formaten die we veelvuldig inzetten om traffic te generen. Daarnaast komen we ze natuurlijk ook overal tegen, door zowel de scherpe prijs als de brede beschikbaarheid. Maar er is zoveel meer! Vooral met branding doelstelling...

Lees meer
#Digital Met TikTok adverteren?

De meesten kennen TikTok waarschijnlijk als de app waar je dans, zang of grappige filmpjes kunt bekijken. De app die nu nog vooral door jongeren wordt gebruikt, maar dit groeit bij de doelgroep 30+ sterk. Ooit gestart als het musical.ly,...

Lees meer
#Algemeen Adverteren in crisistijden loont!

Wat is nou verstandig? Wel of niet adverteren tijdens een crisis of recessie? In een Online Talk georganiseerd door EGTA en The Global TV group legde Peter Field uit wat er uit zijn verschillende onderzoeken is gebleken. Deze insights willen...

Lees meer
#Algemeen De invloed van corona op media

De mediaconsumptie is in de afgelopen periode veranderd. We kijken, luisteren en lezen namelijk veel meer. Hoewel dit langzaam weer terug naar “normaal” gaat, zien we nog duidelijk een verschil ten opzichte van dezelfde periode in voorgaande jaren. Hoe kan...

Lees meer
1 2 3 4

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik op akkoord of klik hier voor meer informatie.

Akkoord