#Campagnes

Het kan bij Miss Etam niet vroeg genoeg beginnen!

Media Reverse op 7 december 2018

< 1 minuut leestijd

Aan het einde van 2018 verwelkomen we Miss Etam als nieuwe klant van Media Reverse en hebben we meteen twee campagnes gepland.

Eerst hebben we met een radiocampagne kort voor Black Friday acties aangekondigd. Met Sky Radio en 100% NL konden we de twee doelgroepen van Miss Etam goed bereiken en vooral ook sturen op een hoog aantal contacten zodat de doelgroep werd geactiveerd om naar de winkel te gaan.

Daarna hebben we een kerst campagne gepland waarin we bewust hebben gekozen om naast online media, TV en OOH media in te zetten. Voor de kerst campagne wilde Miss Etam het kerstgevoel al begin december en dus voor Sinterklaas oproepen in de campagne: Miss Etam is er al klaar voor! Met spots op de publieke zenders via STER en op SBS en Net5 van Talpa Media Solutions is dat goed gelukt. De TV campagne hebben we ondersteund met abri’s dicht bij de vestigingen via Clear Channel en op de stations via Exterion Media.

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik op akkoord of klik hier voor meer informatie.

Akkoord