Wil jij je merk laten groeien in naamsbekendheid? Focus je dan niet per ongeluk op toename in sitebezoek, of de doorklikratio van je online campagne. Focus op je zichtbaarheid, bereik van je campagne en of je de doelgroep wel een aantal keer ‘raakt’ zijn om als merk te beklijven veel belangrijker. Wij helpen je scherp te houden op wat belangrijk is voor jouw bedrijfsdoelstellingen door middel van updates waarbij focus altijd op vooraf afgesproken KPI’s ligt. Secundaire KPI’s nemen we uiteraard mee in het totaalplaatje, maar mogen het zicht op de hoofddoelstellingen niet vertroebelen. Stay focused!
Het medialandschap is complex. Elk mediumtype heeft nog steeds zijn eigen bereiksonderzoek en wordt in verschillende eenheden gemeten. Zonder eerlijke vergelijkingen kunnen we echter geen gedegen advies geven. Daarom vinden we het heel belangrijk om alle beschikbare campagnedata (die wij hebben, maar ook jouw interne data is belangrijk!) continu te verzamelen, monitoren en analyseren. Door slim om te gaan met die enorme berg beschikbare data en dit aan elkaar te koppelen maken we duidelijke overzichten waaruit concrete conclusies volgen. Een aantal voorbeelden:
We weten natuurlijk al heel veel uit ontelbare marketingonderzoeken. Alle beschikbare kennis en data gebruiken we om de beste mediastrategie met jou uit te stippelen. Maar niet alles is te voorspellen. Campagne voeren blijft daarom een leertraject, waarbij we steeds kritisch moeten blijven op wat werkt, maar ook wat niet werkt. Nieuwe mediamogelijkheden breiden snel uit en ook daarom is het belangrijk continue up-to-date te zijn. Zo weet je wat jou wel of niet verder kan helpen met het bereiken van jouw doelstellingen. We maken het leertraject graag zo gemakkelijk mogelijk voor je.
Het zal geen verrassing zijn dat wij het als onze uitdaging zien om jou altijd zo helder mogelijk te informeren over jouw campagne; tijdens en na en voorafgaand aan de volgende campagne. We beschikken uiteraard over alle benodigde tools. Of we je nou kunnen helpen met een analyse over alle online data, optimalisatie op het gebied van offline media of we alles voor je kunnen combineren in één real-time dashboard: ons advies is altijd op maat! #BetterTogether