#in het nieuws

03 juni — 2 minuten leestijd

[Marketing Report Radio] Hella de Weger (a.s.r.) en Sjors Kroon (Media Reverse): Investeren in één merk is de sleutel tot succes

Sjors_en_Hella_Marketing_Report.jpg.20203743a4e8b7ecc28cd3cf18d1e54f

In bijgaande radio aflevering van Marketing Report vertellen Hella de Weger (Brand director a.s.r.) en Sjors Kroon (Oprichter van Media Reverse) over de succesvolle route die a.s.r. heeft bewandeld door één merk centraal te stellen in haar communicatie.

Waar voorheen ook werd ingezet op bijvoorbeeld merken als de Amersfoortse en Ditzo kan nu alle effort in het merk a.s.r. worden gestopt. Het beschikbare budget voor campagnes wordt zo veel effectiever ingezet. Het heeft geleid tot een enorme stijging in bekendheid, en klanten van labels die niet meer bestaan zijn de organisatie trouw gebleven en zijn goed overgegaan naar a.s.r..

Het is een mooi succes verhaal waarin ook de duurzame samenwerking tussen a.s.r. en Media Reverse wordt besproken. Kort gezegd “samen – bijna als collega’s – verantwoordelijk zijn” heeft veel gebracht.

a.s.r. was de eerste klant van Media Reverse bij oprichting en wij zijn trots op de de resultaten die we de afgelopen jaren samen hebben bereikt.

Terug naar alle berichten