gaan voor groei
Via verschillende kanalen brengen wij jullie boodschap onder de aandacht bij de doelgroep.
Via verschillende kanalen brengen wij jullie boodschap onder de aandacht bij de doelgroep.
Maatwerk, dat is waar het bij ons om draait. Samen doelen behalen en merken laten groeien.
De creatie is net zo belangrijk als waar en wanneer de uiting zichtbaar is.
Een duidelijke call to action is zeker online zeer belangrijk.
Door onderscheid te maken in tekst of beeld passend bij de campagne fase kan deze effectiever en efficiënter worden ingezet
Televisie heeft een hoog bereik en het is een goed medium om emotie te koppelen aan een merk. Met TV laat je de consument je product daadwerkelijk zien, je verleidt de consument met mooie beelden, mooie mensen en ‘feel good’. Het verstrekt het merk gevoel. Televisie behoeft wel een stevig budget vanwege de hoge productiekosten.
Al onze ingekochte reclames zijn meer dan 23 miljoen keer bekeken...
Radio kan je met een effectieve spot echt helpen om een merk neer te zetten. Daarnaast kan radio goed worden gebruikt om acties of voordeel te communiceren en consumenten te activeren; kom naar de uitverkoop, ga naar onze website, boek nu… etc.
Radio is effectief als beeld niet prioriteit nummer één is. Mensen moeten zich een beeld gaan vormen, voordelen zien, en nieuwsgierig raken. Als je iets voortdurend hoort plant het vanzelf een zaadje in je brein. Een ‘deuntje’ kan ook helpen voor de herkenbaarheid en de naamsbekendheid. Met radioreclame kun je jouw doelgroep 24 uur per dag bereiken en het is relatief snel te realiseren.
Radio tijdens de spits vooral sterk werkt voor de naamsbekendheid en overdag ook traffic naar de website stimuleert?
Onder out of home (OOH) advertising vallen alle reclame-uitingen die je buitenshuis kan tegenkomen. Meestal gaat het om plaatsen in de openbare ruimte die zichtbaar zijn vanaf de openbare weg of waar veel bezoekers of voorbijgangers zijn.
Denk aan:
• Reclame-uitingen op stations en luchthavens
• Reclame in abri’s en op bussen en trams
• Posters in wachtruimtes en wachtkamers
• Billboards bij in- en uitvalswegen
• Masten langs de snelweg
• Digital out of home oftewel narrowcasting
• Schoolboards
• Wildplakken
• Steigerdoeken
OOH kan goed worden gebruikt om de naamsbekendheid te vergroten en is ook een goed medium om producten te introduceren. Buiten campagnes zijn zeer herkenbaar en een sterke toevoeging op je Radio/TV campagne. Daarnaast is dit ook goed regionaal in te zetten. De inzet van digitale buitenreclame biedt kansen voor flexibiliteit en interactiviteit. Bovendien kun je inspelen op actualiteiten en wat meer variëren in je boodschap.
De doelgroep "jongeren" is via Out of Home zeer goed te bereiken terwijl dit met offline media vaak lastig is.
Print is een geschikt medium voor aanbiedingen en acties, voor ondersteuning op naamsbekendheid campagnes, maar bijvoorbeeld ook voor een “uitleg-advertentie”. Wil je dat op één dag zoveel mogelijk mensen je boodschap onder ogen krijgen? Dan zijn dagbladen zeer krachtig. Of het je gaat om landelijke, regionale of lokale aandacht, met dagbladen, huis-aan-huiskranten, magazines, weekbladen zijn er veel mogelijkheden. Denk daarbij ook aan “branded content”.
Om oudere mensen te bereiken is print nog steeds een sterk medium , ook in de opbouw van merkbekendheid.
Social Media
Social Media kan goed worden ingezet om extra aandacht te generen of meer uitleg te geven over een product, dienst of event. Op de verschillende kanalen kan heel gericht worden ingekocht op specifieke doelgroepen of kenmerken.
Belangrijk bij Social Media is dat de gepresenteerde content goed is. De meeste content breekt namelijk in op iemands tijdlijn met een commerciële boodschap, daar moet je zorgvuldig mee omgaan! Social kan voor brede maar ook specifieke doelgroepen een mooi aanvullend bereik opleveren.