Tv
Radio
Out of home
Online
Print
Tv
Radio
Out of home
Online
Print
erik-mclean-U-Vu_r6qyyU-unsplash

Tv

Adverteren op televisie? In korte tijd kun je kostenefficiënt heel veel mensen meerdere keren bereiken. Elke dag kijken mensen van 13 jaar en ouder gemiddeld zo’n 2,5 uur televisie: een unieke kans voor adverteerders.
Het medium tv is zeer...

elijah-merrell-4BnGQQ2Qoak-unsplash

Radio

Wil je op radio adverteren? Ook met een relatief beperkt budget kan radio interessant zijn. Met radio kun je, door slim radiozenders gecombineerd in te zetten, veel verschillende doelgroepen kostenefficiënt bereiken. Omdat er alleen audio...

no-fairytales

Out of home

Onder out of home (OOH) advertising valt alle reclame die je buitenshuis tegenkomt. Dus in openbare ruimtes, op de openbare weg, op de snelweg, bij bushokjes, in het OV of daar waar veel bezoekers of voorbijgangers zijn. OOH kan goed worden...

phone-869669_1280

Online

De inzet van digitale media is krachtig voor de opbouw van naamsbekendheid, om nieuwe klanten aan te trekken én om bestaande klanten zo goed en zo lang mogelijk aan je te binden. Een goed creatief concept is belangrijk bij online media, maar...

mobile-6204674_1280

Social Media

De gemiddelde Nederlander besteedt dagelijks heel veel tijd aan social media. Het is dan ook zeer interessant om juist deze kanalen te gebruiken om jouw doelgroep te bereiken. Om op te vallen op de tijdlijn is er een diversiteit aan...

annie-spratt-ZVQhy9KGoSY-unsplash

Print

Adverteren in een dagblad of een tijdschrift kan zeker een goede bijdrage leveren aan campagnedoelstellingen. Wil je in korte tijd een ingewikkelde boodschap uitleggen aan veel mensen? Een advertentie in de dagbladen voorziet hierin. Ook...

Jouw merk laten groeien?

Samen bekijken wat de beste mediakeuze voor jouw merk is? Neem contact met ons op voor een afspraak!