CSDM_ASR_Abri Zuid

Out of Home

Onder out of home (OOH) advertising valt alle reclame die je buitenshuis tegenkomt. Dus in openbare ruimtes, op de openbare weg, op de snelweg, bij bushokjes, in het OV of daar waar veel bezoekers of voorbijgangers zijn. OOH kan goed worden gebruikt om naamsbekendheid te vergroten en is ook een goed medium om producten te introduceren. Groot voordeel van buitenreclame is dat je het regionaal kan inzetten. Daarnaast kun je goed kan targeten om bijvoorbeeld een winkel heen.

Steeds meer buitenreclame wordt digitaal. Dat biedt een wereld aan mogelijkheden. Van adverteren op speciale tijdsloten, meer beweging in de uiting, tot 3D geanimeerde commercials op grote schermen. Maar er zijn ook voordelen te bedenken bij analoge inzet, want je deelt dan een scherm niet met andere adverteerders.

In OOH media is enorm veel keuze. Voor elk budgetniveau is er wel een oplossing. Wil je landelijk bereik en vind je grote schermen passend? Dan zijn masten langs de snelweg wellicht een optie. Wil je juist in de stad of in een winkelcentrum dan kunnen (digitale) abri’s juist aansluiten op je doelstelling. Wil je specifiek alleen rondom je winkels in een aantal steden? We kijken naar de objecten die in een straal van 500 meter om je winkel staan. Of heb je een (lokale) actie die bekendheid verdiend via zogenoemde two-signs langs in- en uitvalwegen? Want ook dat kan heel effectief zijn. Met regelmaat komen we in ons advies zelfs uit op ‘wildplakken’, vooral als het budget beperkt is. We gaan graag met je in gesprek welke vorm buitenreclame bij je campagnedoelstelling past.

(digital) Out of Home

  • Opbouw naamsbekendheid;
  • Verhogen top-of mindness;
  • Aanbiedingen;
  • Voor elk budget een (D)OOH optie;
  • Mogelijkheid tot regionale inzet;
  • Digitale mogelijkheden;
  • Sterk voor alle leeftijden, dus ook voor jongeren.

Jouw merk laten groeien?

Samen bekijken wat de beste mediakeuze voor jouw merk is? Neem contact met ons op voor een afspraak!