annie-spratt-ZVQhy9KGoSY-unsplash

Print

Adverteren in een dagblad of een tijdschrift kan zeker een goede bijdrage leveren aan campagnedoelstellingen. Wil je in korte tijd een ingewikkelde boodschap uitleggen aan veel mensen? Een advertentie in de dagbladen voorziet hierin. Ook aanbiedingen misstaan niet in een dagblad of een huis-aan-huis blad. Consumenten vinden het prettig om ook via die weg geïnformeerd te worden. Landelijke en regionale dagbladen worden gezien als kwaliteitsproducten, mensen hechten veel waarde aan hun krant. Een adverteerder kan meeliften op de sterke band die lezers met hun krant hebben.

Voor een printproduct wordt de tijd genomen. In advertenties kan daarom ook meer uitgelegd worden dan in andere reclameboodschappen. Tijdschriften spelen goed in op (zakelijke) interesses van mensen, daar passen dan bepaalde adverteerders weer goed bij. Je vindt je doelgroep dan gemakkelijk. De redactionele content en advertenties versterken elkaar.

Een voorpagina advertentie in De Telegraaf en het AD? Dat valt op. Of is juist een 1/1 pagina noodzakelijk, omdat je meer ruimte nodig hebt je boodschap uit te leggen? Wil je sfeer creëren met je merk in het tijdschrift wat past bij jouw doelgroep? We helpen graag om de mogelijkheden uiteen te zetten.

Print

  • Opbouw naamsbekendheid;
  • Aanbiedingen;
  • Mogelijkheid tot regionale inzet;
  • Dagbladen sterk in 40+;
  • Tijdschriften doelgroep gebonden;
  • Kwaliteitsperceptie, geloofwaardigheid, autoriteit.

Jouw merk laten groeien?

Samen bekijken wat de beste mediakeuze voor jouw merk is? Neem contact met ons op voor een afspraak!